dinsdag 17 januari 2017

4 mooie mensen Live

En dan wordt ik zomaar gebeld door Marja Gijzen van Radio Rucphen...

of ik over mijzelf en mijn werk wil vertellen in de uitzending Tussen Hemel en Aarde...

een hele bijzondere ontmoeting volgde
Met Marja die mij ziet en de ruimte geeft om te Zijn wie ik ben
Isabella die zo heel mooi kon luisteren en haar eigen vragen stelde op de juiste momenten
Arian, geluidstechnicus, die vanuit de stilte,
deze prachtige aaneenschakeling heeft gemaakt

4 mooie bijzondere mensen..
in de studio ruimte in Rucphen, een Creatie kamer

Tussen Hemel en Aarde, De moeite waard om te be-Luisteren
http://www.radiorucphen.nl/programmering/tussen-hemel-en-aarde/

Opname 16 januari 2017:


Hierbij wil ik ook Iedereen bedanken die op dit mooie pad met mij is meegelopen en allen die mij ook Nu met mij verbonden zijn.
In het bijzonder mijn man, maatje en teacher
Hans met wie ik al 41 jaar deze aarde bewandel

Dank!
Asje







Geen opmerkingen:

Een reactie posten